Proběhlé akce
Pořádáme odborné akce od školení až po velké celodenní konference. Online i offline. Podívejte se na ně.
Pořádáme odborné akce od školení až po velké celodenní konference. Online i offline. Podívejte se na ně.
Konference nabitá inspirací pro váš digitální marketing. Ve dvou sálech zazní případové studie, aktuální trendy, expertní analýzy i vize předních odborníků na témata, která nejvíce rezonují dnešním trhem.
Mobile Internet Forum se letos přehoupl do druhé dekády. Oslavíme to novými aplikacemi, rozšířenou realitou, inovacemi, weby i sítěmi. A to vše v praktických ukázkách a případových studiích.
Kybernetická bezpečnost pod tlakem moderního ICT a legislativy: Tradiční konference zaměřená na nejrychleji se rozvíjející oblasti kybernetické bezpečnosti. Rozebírá aktuální trendy, nejnovější hrozby, možné dopady na byznys a efektivní způsoby ochrany.
Otto Bohuš v hlavní roli, tentokrát na téma Jak se z textu stane copy. Víme to totiž všichni. Content marketing je jako ideální partner. Když promluví, cítíte, že si rozumíte. Že máte spoustu společného. Rozesměje vás, musíte na něj pořád myslet a hned o něm musíte všem říct. Koupíte si produkt a víte, že tady to bude klapat. Je ale takový i váš content marketing?
Tradiční a stále jedinečné setkání zásadních osobností českého internetového byznysu, zástupců mediálních domů a mediálních agentur, marketérů a všech, pro které slovo „online“ znamená novou příležitost a inspiraci.
Klubový večer WebTop100 vám napoví, jak do procesu plánování a realizace digitálních kampaní dostat Human centric.
Těšit se můžete na významné osobnosti české e-commerce. Nebudou chybět ani inovace a inspirace. Konference má letos desáté narozeniny, APEK pak slaví dvacáté. Kde jinde to oslavit, než na konferenci #EBF18.
V září se podíváme na zub důležitosti video obsahu pro komunikaci značky.
Technologie mění svět. Mění i svět marketingu. Přísliby marketingového digitálního ráje vzbuzují velká očekávání – sen o přesně cílené, individuálně podané, kontextově zobrazené, vysoce efektivní komunikaci s ideálními metrikami, transparentní cenotvorbou a extrémně vysokým ROI, to všechno samozřejmě dokonale změřené a zanalyzované, nemůže být lákavější. Otázkou jen zůstává, jak dlouho tento sen vydrží.
Letošní konference se zaměří na aktuální trendy v obsahovém marketingu a přinese nápady, jak na lepší a efektivnější firemní obsah.
Jak řešit kritický nedostatek lidí v digitálních týmech.
Proč se složitě překlikávat do různých internetových platforem pro ovládání účtu, když vše dokáže zařídit jedna? Kam nás dovedou otevřené cesty, které chce po finančních institucích legislativa?
Mít na starosti interní komunikaci je radost, protože i vy děláte své kolegy šťastnějšími.
Znamená více platforem pouze více dat nebo i více informací? Jak namixovat ideální kombinaci jednotlivých platforem, aby získaná data znamenala lepší znalost zákaznického chování?