Proběhlé akce
Pořádáme odborné akce od školení až po velké celodenní konference. Online i offline. Podívejte se na ně.
Pořádáme odborné akce od školení až po velké celodenní konference. Online i offline. Podívejte se na ně.
Letošní první díl MARKETING MONDAY odstartujeme s tématem Efektivní marketingové kanály. O marketingových kanálech bylo napsáno mnoho. My se ale podíváme na ty nejaktuálnější a zejména pak na to, jak je efektivně využít v roce 2019. S námi za konkurencí nezaostanete.
Poslední letošní klubový večer poprvé v jeho historii věnujeme komplet dílčím selháním (především) z digitálního prostředí a projektového řízení. Nechte se inspirovat řešeními krizových situací, obecným přístupem či tipy, jak jim předcházet.
Základní pojmy, které dnes ovládá kdejaký markeťák. My se ale podíváme opravdu hluboko pod povrch této sociální sítě, která, pokud víte, jak na to, vystřelí váš byznys do závratných výšin. Vše, co jste chtěli vědět o Instagramu a báli jste se zeptat, s královnou Instagramu Aki Votrubovou.
22. 11. v Divadle Archa vyhlásíme výsledky třináctého ročníku ankety Křišťtálová Lupa 2018 - Cena českého Internetu. Chcete se zúčastnit slavnostního vyhlášení? Máme pro vás vstupenky.
Nechte se oslnit vítěznými projekty 17. ročníku soutěže WebTop100.
Konference nabitá inspirací pro váš digitální marketing. Ve dvou sálech zazní případové studie, aktuální trendy, expertní analýzy i vize předních odborníků na témata, která nejvíce rezonují dnešním trhem.
Mobile Internet Forum se letos přehoupl do druhé dekády. Oslavíme to novými aplikacemi, rozšířenou realitou, inovacemi, weby i sítěmi. A to vše v praktických ukázkách a případových studiích.
Kybernetická bezpečnost pod tlakem moderního ICT a legislativy: Tradiční konference zaměřená na nejrychleji se rozvíjející oblasti kybernetické bezpečnosti. Rozebírá aktuální trendy, nejnovější hrozby, možné dopady na byznys a efektivní způsoby ochrany.
Otto Bohuš v hlavní roli, tentokrát na téma Jak se z textu stane copy. Víme to totiž všichni. Content marketing je jako ideální partner. Když promluví, cítíte, že si rozumíte. Že máte spoustu společného. Rozesměje vás, musíte na něj pořád myslet a hned o něm musíte všem říct. Koupíte si produkt a víte, že tady to bude klapat. Je ale takový i váš content marketing?
Tradiční a stále jedinečné setkání zásadních osobností českého internetového byznysu, zástupců mediálních domů a mediálních agentur, marketérů a všech, pro které slovo „online“ znamená novou příležitost a inspiraci.
Klubový večer WebTop100 vám napoví, jak do procesu plánování a realizace digitálních kampaní dostat Human centric.
Těšit se můžete na významné osobnosti české e-commerce. Nebudou chybět ani inovace a inspirace. Konference má letos desáté narozeniny, APEK pak slaví dvacáté. Kde jinde to oslavit, než na konferenci #EBF18.
V září se podíváme na zub důležitosti video obsahu pro komunikaci značky.
Technologie mění svět. Mění i svět marketingu. Přísliby marketingového digitálního ráje vzbuzují velká očekávání – sen o přesně cílené, individuálně podané, kontextově zobrazené, vysoce efektivní komunikaci s ideálními metrikami, transparentní cenotvorbou a extrémně vysokým ROI, to všechno samozřejmě dokonale změřené a zanalyzované, nemůže být lákavější. Otázkou jen zůstává, jak dlouho tento sen vydrží.