Proběhlé akce
Pořádáme odborné akce od školení až po velké celodenní konference. Online i offline. Podívejte se na ně.
Pořádáme odborné akce od školení až po velké celodenní konference. Online i offline. Podívejte se na ně.
Nejdůležitější oborová akce pro všechny, kdo to s e-shopem myslí opravdu vážně. Špičky české e-commerce a jejich příběhy. Budování zákaznických zkušeností, posilování brandu, HR, růst firmy – to jsou naše letošní témata.
Podzimní sezónu s MARKETING MONDAY zahájíme dílem zaměřeným na video marketing. Jaké jsou jeho výhody? A v čem pomůže vašemu byznysu? Odpověď nabídnou hned čtyři řečníci.
Jak získat pozornost a vliv ve stále se měnícím světě? Má-li být vaše firma úspěšná, musí se naučit využívat ke svému PR vše, co se jí nabízí. Nesmí chybět nápady, kreativita ani zábava. Přijďte na letošní PR Summit a dozvíte se, jak to dokázali jiní.
V rámci druhého letošního klubového večera se zaměříme na influencer marketing. V čem tkví jeho specifika? Na co si při komunikaci z influencery dávat pozor, čeho se vyvarovat a jak tvořit oboustranně prospěšný dlouhodobý vztah?
Třetí díl pravidelných večerů MARKETING MONDAY se tentokrát zaměří na téma Management of online reputation. Staráte se o svou online reputaci?
Konference zaměřená na poslední trendy digitálního světa z pohledu finančního byznysu. Dozvíte se více o nástrojích, které ochrání data a identitu. Konferenci připravuje server Měšec.cz.
První ročník odborné konference, která se zaměřuje na praktické využití strojového učení a AI. Konference se věnuje např. AI ve výrobě a dodavatelském řetězci, AI v HR systémech, AI v obchodu, využití RPA pro chytřejší automatizaci podnikových procesů, dále logistice nebo digitálním asistentům v podnikových systémech.
Obsah je mocný marketingový nástroj. Naši přednášející vás ho naučí používat. Inspirace, překvapivé case studies, důležité postřehy a aktuální trendy obsahového marketingu nabídne letošní ročník konference Content First.
Relevantní a kvalitní obsah toho umí pro váš byznys udělat hodně. Pomůže přilákat pozornost, vygeneruje potenciální zákazníky rozšíří stávající zákaznickou základnu. Zvýší povědomí o značce a přidá důvěryhodnost. A ano, dokáže i zvýšit objem prodeje. Na dubnovém dílu MARKETING MONDAY probereme vše okolo obsahu. A budeme si povídat i o nejvyšší metě content marketingu, a to o tom, když se z firemního videa stane virál.
Další ročník Internet Advertising Conference je za dveřmi. Spousta informací, networking a zábavy. Pojďte s námi zažít 12. ročník #IAC19.
První klubový večer v roce věnujeme výkonnostnímu marketingu. Vybraní řečníci vás provedou nejnovějšími trendy a podělí se o úspěšné case studies.
9. ročník odborné konference a doprovodné výstavy o informačních a komunikačních technologiích ve školství.
Interní komunikace je základním stavebním prvkem firmy. Šestý ročník konference In-Comms Forum 2019 poradí, jak zvýšit motivaci zaměstnanců, jak naplnit jejich potřeby a přispět tak k firemním cílům.
Jeff Bezos prohlásil, že vaše značka je to, co o vás říkají ostatní lidé, když zrovna nejste v místnosti. A jak mluví o té vaší? Na pátém ročníku konference BRANDstorming rozkryjeme alchymii lovebrandu.
12. ročník odborné konference a výstavy o ICT ve zdravotnictví se zaměří na bezpečnost informačních systémů, ochranu dat ve zdravotní dokumentaci a v jejím sdílení a na možnosti bezpečného objednávání pacientů po internetu.
Nastává po zavedení eReceptů čas reálné digitalizace zdravotnictví? Přináší eHealth skutečně bezpapírový provoz? Přijde s boomem nositelné elektroniky a mobilních zařízení také nástup mHealth?