Proběhlé akce
Pořádáme odborné akce od školení až po velké celodenní konference. Online i offline. Podívejte se na ně.
Pořádáme odborné akce od školení až po velké celodenní konference. Online i offline. Podívejte se na ně.
Letošní konference se zaměří na aktuální trendy v obsahovém marketingu a přinese nápady, jak na lepší a efektivnější firemní obsah.
Jak řešit kritický nedostatek lidí v digitálních týmech.
Proč se složitě překlikávat do různých internetových platforem pro ovládání účtu, když vše dokáže zařídit jedna? Kam nás dovedou otevřené cesty, které chce po finančních institucích legislativa?
Mít na starosti interní komunikaci je radost, protože i vy děláte své kolegy šťastnějšími.
Znamená více platforem pouze více dat nebo i více informací? Jak namixovat ideální kombinaci jednotlivých platforem, aby získaná data znamenala lepší znalost zákaznického chování?
Zákaznická zkušenost se v době zaměnitelnosti produktů a služeb jeví jako další velká příležitost, jak se odlišit od konkurence a využít při tom moderní nástroje a technologie.
Česká republika má zhruba 36 tisíc e-shopů. V obrovské konkurenci je třeba se odlišit a nabídnout zákazníkovi něco navíc. Nakolik je důležité přívětivé prostředí? Ocení kupující vtipné texty? Jak by měl vypadat ideální uživatelský zážitek a co vlastně znamená peak-end rule v praxi? To vše a mnohem více na první letošní E-Business Akademii.
Digitalizace a technologické novinky ovlivňují všechny profese – obchod nevyjímaje. Zajímá Vás, jaké budou nároky na obchodní zástupce ve třetím tisíciletí, jak je správně vybírat a řídit? Chcete se dozvědět, jak je možné automatizovat obchodní proces a zda v době digitální opravdu nebudeme potřebovat obchodníky? Na konferenci Vám obchodní manažeři a konzultanti představí pohled na obchod a obchodní zástupce. Zároveň se můžete těšit na zákaznické case study, zapojení Internet of Things pro sales engagement a automatizaci obchodního procesu.
Již 11. ročník odborné konference a výstavy o elektronickém zdravotnictví se zaměří na další vývoj informačních systémů, jejich vzdálenému přístupu a obecně technologií pro nemocnice, zdravotnická zařízení, farmaceutické společnosti a pojišťovny. Tematicky obsáhne eHealth a využití ICT pro efektivní organizaci zdravotnictví, prevenci, diagnostiku, léčbu a monitorování zdravotního stavu pacienta, ale také ICT bezpečnost a ochranu dat kvůli rostoucím útokům a blízké účinnosti GDPR.
Druhé setkání věnujeme problematice značek v novém digitálním světě. Probereme, co dnes představuje značka, jaká je její role a význam, jak se může prosadit, jaký problémům a rizikům čelí a jak může rozvinout příležitosti, který tento nový svět nabízí.
Jak tuto oblast vnímají tradiční společnosti a živnostníci působící v segmentu služeb? Jak je snadné nebo naopak náročné spustit P2P projekt a dostat jej mezi lidi? Tato témata budeme diskutovat na konferenci, která bude v roli nestraníka tiše pozorovat všechny zástupce.
MARKETING MONDAY se tentokrát podívá pod povrch fenoménu současné doby. Pomůžeme vám, abyste se i vy mohli poučit z chyb jiných a sami se nenechali nachytat.
Čtyři špičkoví odborníci vám prozradí jak na optimalizaci webu pro vyhledávače v roce 2018.