Menu Zavřít

Proběhlé akce

Pořádáme odborné akce od školení až po velké celodenní konference. Online i offline. Podívejte se na ně.

15.  února  2018

Cyber Security 2018

Kybernetická bezpečnost pod tlakem moderního ICT a legislativy: Tradiční konference zaměřená na nejrychleji se rozvíjející oblasti kybernetické bezpečnosti. Rozebírá aktuální trendy, nejnovější hrozby, možné dopady na byznys a efektivní způsoby ochrany.

6.  února  2018

GDPR v kostce aneb Zachovejte chladnou hlavu

Co jsou to osobní údaje? Co konkrétně znamená zpracování? Kdo je správce a kdo zpracovatel? Proč je potřeba to vůbec znát? S jakými povinnostmi bude potřeba se vypořádat? Jak zasáhne GDPR marketing? A co dělat jako první v případě kontroly?

Přijďte na přednášku Petry Dolejšové z AK eLegal. Bez odpovědí na všechny tyto otázky domů nepůjdete.

11.  prosince  2017

GDPR II. Jste na něj připraveni?

Pro velký zájem opakujeme.

Může se zdát, že ještě máme dostatek času… Nová legislativa EU o ochraně osobních údajů General Data Protection Regulation neboli GDPR platit začíná platit „AŽ“ od 25. května 2018. V jakém stavu příprav se ale nacházíme? Nebude se všechno dohánět na poslední chvíli? Jak je na tom státní správa a jak se připravují podnikatelé? Na BUSINESS TUESDAY se zanoříme do problematiky ochrany dat.

6.  prosince  2017

Klubový večer WebTop100: Retence a loajalita

Klubový večer WebTop100 napoví, jak navázat, udržet a dlouhodobě rozvíjet vztah se zákazníky v online prostředí, kde si se zákazníkem místo úsměvu můžete vyměnit maximálně tak transakční e-mail.

4.  prosince  2017

Jak vytvářet marketingově významné dny

Současný obchod i marketing již nevystačí se dny v roce, které se objevují v kalendáři takříkajíc přirozeně, ať jsou to Vánoce či Velikonoce. Vznikají uměle vytvořené eventy, které jak se ukázalo, dokáží stejným způsobem zatřást s nákupními zvyky lidí. A právě o takových akcích bude náš další, letošní poslední MARKETING MONDAY. A na závěr si společně připijeme…

30.  listopadu  2017

Křišťálová Lupa 2017

Výsledky vyhlásíme 30. 11. v Divadle Archa. Chcete být u toho?  Máme pro vás 20 vstupenek.
 

 

28.  listopadu  2017

GDPR: Jste na něj připraveni?

Může se zdát, že ještě máme dostatek času… Nová legislativa EU o ochraně osobních údajů General Data Protection Regulation neboli GDPR platit začíná platit „AŽ“ od 25. května 2018. V jakém stavu příprav se ale nacházíme? Nebude se všechno dohánět na poslední chvíli? Jak je na tom státní správa a jak se připravují podnikatelé? Na BUSINESS TUESDAY se zanoříme do problematiky ochrany dat.

15.  listopadu  2017

16. ročník Slavnostního vyhlášení soutěže WebTop100

Nechte se oslnit vítěznými projekty 16. ročníku soutěže WebTop100. 

15.  listopadu  2017

Konference WebTop100 2017

Konference nabitá inspirací pro váš digitální marketing. Ve dvou sálech zazní případové studie, aktuální trendy, expertní analýzy i vize předních odborníků na témata, která nejvíce rezonují dnešním trhem.

31.  října  2017

Mobile Internet Forum 2017

Kam kráčí mobilní web? Nahradí ho aplikace? Kdo vyhraje v 5G revoluci? Co přinesou NB-IoT sítě? Desáté Mobile Internet Forum vás zavede na skok do budoucnosti.

25.  října  2017

Budoucnost placení na e-shopu

Dobírka pomalu opouští trůn platebních způsobů. Má však stále svůj význam. Otázkou je, jak uživatelsky zjednodušit platbu, aby konzervativní Češi získali více důvěry k moderním platebním metodám? Probereme způsoby, jak zlepšovat spotřebitelskou srozumitelnost elektronických metod platby a jaká úskalí je nutné řešit.

24.  října  2017

Kulatý stůl DigiZone.cz: Znamená hybridní vysílání budoucnost televize?

Jak hybridní televize ovlivní televizní svět v nejbližší budoucnosti?

19.  října  2017

Czech Internet Forum 2017

Díváme se do budoucnosti
 

Na mediálním trhu se dějí velké věci. Vznikají ambiciózní projekty, mění se byznys modely, objevují nové přístupy, zkoušejí inovativní technologie. Která z cest bude ta pravá?

9.  října  2017

Jak marketing ovlivní umělá inteligence?

Využití umělé inteligence je horkým tématem. Schopnost napodobovat lidské myšlení nebo rozhodování může výrazně zlepšit relevanci reklamy pro konkrétního uživatele a také spotřebitelskou zkušenost na cestě k nákupu. V říjnu na dalším MARKETING MONDAY nahlédneme do (blízké) budoucnosti.

4.  října  2017

Průniky televizní a internetové reklamy / HbbTV

Podzimní klubový večer WebTop100 se zaměří na to, jakým způsobem nastavit své mediální plánování tak, aby efektivně využívalo synergie televizní a internetové reklamy.

Přečtěte si

Vytaženo z blogu

Zobrazit všechny články

Nominujte své oblíbené internetové projekty do ankety…

Jak se vyrovnat s příchodem nových platforem, technologií…

Content First: Růst lajků nemá být hlavním cílem kampaní na…

Je kreativa, kterou vytvoříte v nástrojích AI, skutečně…

#EBF24: Jak efektivně řídit e-commerce byznys a ustát…