Proběhlé akce
Pořádáme odborné akce od školení až po velké celodenní konference. Online i offline. Podívejte se na ně.
Pořádáme odborné akce od školení až po velké celodenní konference. Online i offline. Podívejte se na ně.
Opuštěný košík je nešvarem poslední doby. Počet situací, kdy zákazníci nechávají stát košík před platebními branami, stoupá. Co s tím se dozvíte 24. 5. na naší konferenci.
BUSINESS TUESDAY se tentokrát zaměří na to, jaké je to rozjet podnikání s malým dítětem a přinese zkušenosti těch, které si tím samy prošly.
Největší česká konference o přínosu UX pro business přináší praktické rady, případové studie, výsledky výzkumů a poslední trendy. Třešničkou na dortu jsou dva zahraniční hosté a výstava Pohled za pixely, která celou konferenci dotváří.
Žijeme v době, ve které se postupně vše zrychluje. Digitální technologie čím dál více zasahují i do našich soukromých životů a co víc, s mobilem v ruce jsme dobrovolně neustále online. Můžeme okamžitě reagovat, okamžitě provést platbu nebo okamžitě uzavřít smlouvu.
10. ročník Internet Advertising Conference se konal 19. dubna tradičně v hotelu Clarion v Praze.
Konkurenční analýza je atraktivním tématem, o kterém se paradoxně příliš často nemluví. Přitom svou konkurenci někdy analyzoval každý a kdo tvrdí, že ne, analyzuje dodnes.
Snem každého startupu je raketový růst. Jenže když na něj přijde, objevuje se jako “vedlejší účinek” i růst počtu kolegů a procesů.
B2B komunikace hraje v podnikání celé řady společností nezastupitelnou roli. I ona se ale mění v závislosti na rozvoji komunikačních technologií a především na měnících se komunikačních zvyklostech.
TVCON 2017 se opět sejdou všichni ti, které spojuje zájem o nejnovější technologie v televizním vysílání.
7. ročník odborné konference a doprovodné výstavy o informačních a komunikačních technologiích ve školství.
Hledáte krůčky k tomu, aby se z vaší značky stal lovebrand? Pojďte hledat s námi na třetí ročník konference Brandstorming.
Marketingoví odborníci představí na únorovém MARKETING MONDAY své případové studie na téma, jak mluvit se zákazníky na sociálních sítích i v jiném prostředí, jak je zapojit do svých plánů, ještě než se s nimi jde na světlo, i jak reagovat na případnou kritiku.
Kolem svobodného internetu se stahuje smyčka státních regulací. Co vše to znamená či může znamenat probereme s Davidem Slížkem, šéfredaktorem serveru Lupa.cz a jeho hosty.
Jakým způsobem vstupují internet a sociální sítě do každodenního života? Zjistit to, bude cílem New Media Inspiration 2017, protože tématem je Život po Facebooku.
Tématem předvánočního BUSINESS TUESDAY jsou již tradičně Success Stories. Jaké jsou zkušenosti těch co stojí za projekty GoOut.cz, Kalorické tabulky, Ironing Ladies nebo Kavárny co hledá jméno a Vnitroblocku?