Proběhlé akce
Pořádáme odborné akce od školení až po velké celodenní konference. Online i offline. Podívejte se na ně.
Pořádáme odborné akce od školení až po velké celodenní konference. Online i offline. Podívejte se na ně.
Content First je konference, která vám ukáže, jak efektivně pracovat s obsahem napříč všemi médii i formáty. Přijďte se seznámit s těmi nejúspěšnějšími obsahovými strategiemi a načerpat novou inspiraci od předních odborníků.
UX konference pro všechny, kdo se zajímají o to, jak udělat vaše prostředí lepším pro vaše zákazníky. Responzivita, měření spokojenosti zákazníků, multichannel a service design, inovace digitálních produktů. Příjemné není zadarmo, ale není to ani nedosažitelný koncept. Jak standardně dosahovat příjemného pocitu u vašich zákazníků se dozvíte na UX a Digital Innovation.
Tipy, vychytávky, zlepšováky pro komunikaci s vašimi kolegy. Protože když se interka dělá dobře, šlape firma jako dobře namazaný stroj.
Cílení reklamy už se v marketingových plánech zabydlelo natrvalo. Stane se cílení obsahu stejně důležitou strategií ve světě médií?
Jaký význam mají emoce při nakupování na internetu a jak je lze využít? Další díl E-Business Akademie ukáže příklady z praxe i pohledy zkušených marketérů.
Internet věcí je nové štěně do online smečky. T-Mobile mu přichystal pohodlný pelíšek, který se jmenuje SigFox, ale to, jestli z krásného chundelatého klubíčka štěstí vyroste ostrý ovčácký pes a hlídač, retriever pro lidi s rodinami nebo královský pudl na výstavy a večírky, se teprve uvidí. I kvůli tomu jsme s T-Mobilem uspořádali konferenci o internetu věcí. Děje se to teď a vy máte možnost se na budoucí podobě IoT v ČR podílet.
Měšec.cz pro vás připravil další ročník finanční konference. Vyhraje hotovost, nebo bezkontaktní platba?
Snem každého startupu je raketový růst. Jenže když na něj přijde, objevuje se jako “vedlejší účinek” i růst počtu kolegů a procesů.
Prostředky propagace čehokoliv jsou v dnešním světě v podstatě nekonečné. Leták v ruce nebo reklama na nebi? Toť otázka mnoha, kteří chtějí co nejvíc prodat a co nejmíň investovat do komunikace. Jaké jsou zkušenosti největších a nejúspěšnějších českých e-shopů? Je lepší leták v hrsti, než billboard na střeše?
Kam kráčíte, sociální sítě?
Co se letos děje zajímavého na sociálních sítích ve velkém celku i velkém detailu vám přiblíží Adam Zbiejczuk, Petr Podolinský, Marek Šoth a Tomáš Votruba. Nenechte si ujít!
Hledáte krůčky k tomu, aby se z vaší značky stal lovebrand? Pojďte hledat s námi na druhý ročník konference BRANDstorming.
Můžete být majitelem rodinné firmy, zaměstnancem ve velké korporaci, studentem, architektem, maminkou na mateřské. Můžete dělat cokoli, žít kdekoli, a přesto můžete mít mnoho společného. Není vám totiž lhostejné, co se děje okolo vás. Vždy je tu někdo nebo něco, kdo potřebuje pomoc. Nechte se inspirovat těmi, kteří pomáhají. Mají různé možnosti, různou motivaci, ale hlavně energii na rozdávání.
Noční můra všech podnikatelů, termín pro podání daňového přiznání, se blíží. Zvlášť pokud jste plátce DPH, bude se vás týkat několik změn. Na BUSINESS TUESDAY se dozvíte, na co si dát pozor, abyste se vyhnuli zbytečným nepříjemnostem.