Proběhlé akce
Pořádáme odborné akce od školení až po velké celodenní konference. Online i offline. Podívejte se na ně.
Pořádáme odborné akce od školení až po velké celodenní konference. Online i offline. Podívejte se na ně.
Sdílené ekonomické projekty lze vnímat jako dobrodružství, během kterého se setkáváte přímo se svými zákazníky, dodavateli či jen stejně smýšlejícími lidmi. Co vše se už dnes dá sdílet a na čem se dá vydělat vám řekneme 16. září v Galerii Café Louvre.
Letní COMMUNICATION WEDNESDAY bude opět ve znamení her. Celý rok s námi chodíte na konference a potkáváme se v konferenčních sálech. A teď to chce oddech. Přijďte si s námi zahrát bojovku po parku, vyzkoušet si různé aplikace a technologické vychytávky, opéct buřta a popovídat si.
BUSINESS TUESDAY bude tentokrát velmi praktické. Dozvíte se například, jak si pořídit lepší smlouvu s telefonním operátorem, jak zaplatit bance opravdu jen nejnezbytnější minimum, které alternativy ke komerčnímu softwaru a placeným webovým službám jsou bezplatné a přinejmenším stejně kvalitní… a slibujeme, že ty hrnce u východu si pak vážně kupovat nemusíte!
V rámci COMMUNICATION WEDNESDAY budeme opět vyhlašovat nejlepší a nejoblíbenější české aplikace. 12 kategorií, 12 vítězů. Přijďte se podívat, co stojí za stažení.
Chcete získat více informací z vašich dat? Přijďte zjistit jak na to 11. června do Café Louvre.
Také 2. ročník konference bude plný obsahu pro marketingové manažery i specialisty. Program pro vás již připravujeme.
Jsme národ kutilů, pejskařů a muzikantů. Vytváříme stovky komunit, ze kterých se na internetu stává silný marketingový nástroj. Na dalším MARKETING MONDAY si budeme povídat o tom, jak se „svými“ komunitami pracovat a získat je na svou stranu.
Na tom, že interní komunikace nekončí u jednou za čas poslaného e-mailu na skupinu kontaktů “ all.employees“, se po loňském prvním ročníku shodneme. Letos se zaměříme na každodenní chléb manažerů interní komunikace. Na nástroje, které jsou sice tradiční a používáme je denně, ale právě proto z nich máme těžkou hlavu. Přijďte se inspirovat a podělit se s námi o Vaše zkušenosti s těmito „neverending story“.
Největší česká konference o přínosu UX pro business.
Doporučujeme všem, na kterých stojí budoucnost:
Majitelům a ředitelům firem, marketingovým a obchodním manažerům.
Internetové nakupování zažívá v Česku rozkvět už nějakou dobu. Jednou z mála výjimek byly dlouho potraviny, ale to už je dnes také minulostí. Jak to všechno funguje a jaká je aktuální situace na trhu? Co se chystá v oblasti prodeje potravin do budoucna a co můžeme na tomto poli, dlouhou dobu neoraném, očekávat?
Videoreklama je tradiční žánr, existuje tak dlouho jako televize. Internetové prostředí však změnilo pravidla hry, a ne jednou. Mění je neustále. Měli byste používat videoreklamu? Kdo vám ji vyrobí a za kolik? Jak měřit její účinnost? Jaké kanály zvolit? Čím se liší internetový spot od televizního? O tom si budeme povídat se zástupci zákazníků, mediálních agentur i tvůrců..
Jedna věc je začínající firma o několika lidech, kteří jsou kamarádi, jiná věc je tisícihlavá korporace a ještě úplně jiná záležitost je cokoli mezi tím. Obzvlášť když jde o období rychlého růstu od jednoho extrému k druhému. Každý zkušený podnikatel potvrdí, že přechodová fáze od party k firmě je kritická.
Na klíčové akci českého internetu nemůžete chybět. 8. ročník Internet Advertising Conference se bude konat 9. dubna 2015 tradičně v hotelu Clarion v Praze.
TVCON 2015 se zabývá prostorem, kde se stýká televize s internetovým videem, mobilními aplikacemi a hrami. Od streamovaných médií po vývoj aplikací, od interaktivní televize po televizi v mobilu, od SmartTV po Chromecast. Podíváme se na budoucnost propojení televize s dalšími digitálními technologiemi po obsahové, obchodní i technologické stránce. Nepostradatelná konference pro každého, kdo nechce ztratit krok s vývojem médií.
Hezky se o nich mluví, špatně se měří. Značky nebo chcete-li brandy. Je to s nimi běh na dlouhou trať a často je bereme jen jako něco, co prostě máme. Jak o ně ale správně pečovat? Přijďte si pro inspiraci na první ročník nejznačkovější české konference.