Proběhlé akce
Pořádáme odborné akce od školení až po velké celodenní konference. Online i offline. Podívejte se na ně.
Pořádáme odborné akce od školení až po velké celodenní konference. Online i offline. Podívejte se na ně.
Také 2. ročník konference bude plný obsahu pro marketingové manažery i specialisty. Program pro vás již připravujeme.
Jsme národ kutilů, pejskařů a muzikantů. Vytváříme stovky komunit, ze kterých se na internetu stává silný marketingový nástroj. Na dalším MARKETING MONDAY si budeme povídat o tom, jak se „svými“ komunitami pracovat a získat je na svou stranu.
Na tom, že interní komunikace nekončí u jednou za čas poslaného e-mailu na skupinu kontaktů “ all.employees“, se po loňském prvním ročníku shodneme. Letos se zaměříme na každodenní chléb manažerů interní komunikace. Na nástroje, které jsou sice tradiční a používáme je denně, ale právě proto z nich máme těžkou hlavu. Přijďte se inspirovat a podělit se s námi o Vaše zkušenosti s těmito „neverending story“.
Největší česká konference o přínosu UX pro business.
Doporučujeme všem, na kterých stojí budoucnost:
Majitelům a ředitelům firem, marketingovým a obchodním manažerům.
Internetové nakupování zažívá v Česku rozkvět už nějakou dobu. Jednou z mála výjimek byly dlouho potraviny, ale to už je dnes také minulostí. Jak to všechno funguje a jaká je aktuální situace na trhu? Co se chystá v oblasti prodeje potravin do budoucna a co můžeme na tomto poli, dlouhou dobu neoraném, očekávat?
Videoreklama je tradiční žánr, existuje tak dlouho jako televize. Internetové prostředí však změnilo pravidla hry, a ne jednou. Mění je neustále. Měli byste používat videoreklamu? Kdo vám ji vyrobí a za kolik? Jak měřit její účinnost? Jaké kanály zvolit? Čím se liší internetový spot od televizního? O tom si budeme povídat se zástupci zákazníků, mediálních agentur i tvůrců..
Jedna věc je začínající firma o několika lidech, kteří jsou kamarádi, jiná věc je tisícihlavá korporace a ještě úplně jiná záležitost je cokoli mezi tím. Obzvlášť když jde o období rychlého růstu od jednoho extrému k druhému. Každý zkušený podnikatel potvrdí, že přechodová fáze od party k firmě je kritická.
Na klíčové akci českého internetu nemůžete chybět. 8. ročník Internet Advertising Conference se bude konat 9. dubna 2015 tradičně v hotelu Clarion v Praze.
TVCON 2015 se zabývá prostorem, kde se stýká televize s internetovým videem, mobilními aplikacemi a hrami. Od streamovaných médií po vývoj aplikací, od interaktivní televize po televizi v mobilu, od SmartTV po Chromecast. Podíváme se na budoucnost propojení televize s dalšími digitálními technologiemi po obsahové, obchodní i technologické stránce. Nepostradatelná konference pro každého, kdo nechce ztratit krok s vývojem médií.
Hezky se o nich mluví, špatně se měří. Značky nebo chcete-li brandy. Je to s nimi běh na dlouhou trať a často je bereme jen jako něco, co prostě máme. Jak o ně ale správně pečovat? Přijďte si pro inspiraci na první ročník nejznačkovější české konference.
Přichází doba, kdy k běžnému životu během dne nám stačí mobil. K získání informací, ke komunikaci s druhými, k placení za nákupy, k zadání platby do banky, k vyřízení události i ke vstupu do vozu hromadné dopravy. Nastává doba mobilní.
Bezpečnostní hrozby se rok od roku mění. Stejně se musí měnit i odezva na ně. Držíte krok s riziky, nebo spoléháte na staré osvědčené postupy? Antivirus a firewall dnes už opravdu nestačí. A co je nejhorší, dnešní útoky jsou cílené a snaží se vás zneužít či okrást — ať jste jednotlivec, firma, provozovatel webu nebo státní úřad. Přijďte si poslechnout experty a seznámit se s aktuálním stavem rizik i zabezpečení všech aspektů online života.
Přijďte na seminář Odpovědnost manažerů a získejte informace od zkušených advokátů.
První letošní BUSINESS TUESDAY bude ve znamení start-upů. Seznámíte se s těmi, kdo se rovnu pustili na celosvětový trh, což chce značnou míru odvahy.
Digitalizace světa dat je definitivně skončená — přes 99 % všech informací, jimiž lidstvo disponuje, je dnes v digitální podobě. O digitalizaci fyzického světa je již rozhodnuto a probíhá na plné obrátky — internet věcí, rozšířená realita, chytré budovy, geolokační aplikace…