MARKETING MONDAY
Pořádáme odborné akce od školení až po velké celodenní konference. Online i offline. Podívejte se na ně.
Pořádáme odborné akce od školení až po velké celodenní konference. Online i offline. Podívejte se na ně.
Jaké reklamy nás letos dojaly, rozesmály a donutily sáhnout do peněženky? Kdo naopak přestřelil? Na prosincové MARKETING MONDAY jsme pozvali speakery, kteří české i zahraniční reklamy sledovali celý rok za vás a vyberou ty nejpovedenější.
Na dalším MARKETING MONDAY budeme porovnávat klasickou televizní reklamu a investice do online reklamy. Kde TV stále drží pozice a kde ji internet dohání?
Cílení reklamy už se v marketingových plánech zabydlelo natrvalo. Stane se cílení obsahu stejně důležitou strategií ve světě médií?
Kam kráčíte, sociální sítě?
Co se letos děje zajímavého na sociálních sítích ve velkém celku i velkém detailu vám přiblíží Adam Zbiejczuk, Petr Podolinský, Marek Šoth a Tomáš Votruba. Nenechte si ujít!
Sklik již dávno nejsou jen textové inzeráty ve vyhledávání na Seznam.cz. Co vše skrývá se dozvíte na prvním MARKETING MONDAY.
Na prosincovém MARKETING MONDAY podíváme na zoubek newsletterům. Kdy se vůbec do rozesílání pouštět? Jaký nasadit tón?A jak to celé testovat a měřit?
Blog se dnes nepíše, blog se přece natáčí! Přijďte se také přiučit a sdílet vlastní zkušenosti s vlogy, vlogery a s jejich využitím v marketingu a byznysu.
Jsme národ kutilů, pejskařů a muzikantů. Vytváříme stovky komunit, ze kterých se na internetu stává silný marketingový nástroj. Na dalším MARKETING MONDAY si budeme povídat o tom, jak se „svými“ komunitami pracovat a získat je na svou stranu.
Videoreklama je tradiční žánr, existuje tak dlouho jako televize. Internetové prostředí však změnilo pravidla hry, a ne jednou. Mění je neustále. Měli byste používat videoreklamu? Kdo vám ji vyrobí a za kolik? Jak měřit její účinnost? Jaké kanály zvolit? Čím se liší internetový spot od televizního? O tom si budeme povídat se zástupci zákazníků, mediálních agentur i tvůrců..
Na prvním letošním MARKETING MONDAY uslyšíte příběhy o tom, jak vynalézavé online aktivity pomohly prodeji zcela tradičního zboží. Jaké to je, když se tímto způsobem doslova postaví značka založená na řemeslné důkladnosti? A co teprve, když se zapomenuté ctnosti devatenáctého století propojí s těmi nejlepšími dovednostmi naší doby? Přijďte si pro inspiraci, jak posílit vaše vlastní podnikání.
Přiznejme si to: reklamu milujeme. Ale ne ledajakou. Máme rádi vtipnou, vynalézavou, tvořivou reklamu, která dovede zasáhnout, okouzlit a prodat v jediné úderné zkratce. Máme prostě rádi skvělou reklamu. Přijďte se podívat na zasvěceně komentované ukázky nejlepších kampaní z ČR i ze zahraničí a diskutovat s lidmi, kteří reklamu vymýšlejí a umisťují i s těmi, kdo ji platí.
Internet je plný reklamy. Některá funguje skvěle, některá ne. Rozdíl stále častěji spočívá ve znalosti zákazníka — plošné kampaně až na výjimky patří minulosti. Přijďte si poslechnout, co je v práci s daty v reklamě nového, co byste měli znát a co všechno dnes můžete vyžadovat od svých dodavatelů. Akce je určena agenturám, zadavatelům reklamy i širší odborné veřejnosti.
Většina činností potenciálních zákazníků na webu nekončí nákupem. To však neznamená, že by informace o nich byly bezcenné, naopak — dají se skvěle marketingově zhodnotit, když se ví, jak na to. Přijďte se proto seznámit s postupy retargetingu a novými trendy v této oblasti.
Dubnové MARKETING MONDAY se bude věnovat značkám. Značka, to ale není jen logo nebo vizuální styl. Znamená mnohem víc. Nejenže ztělesňuje charakter Vaší firmy, ale především vytváří její skutečnou obchodní hodnotu. Abyste mohli značku jako strategické firemní aktivum dobře vytěžit, musíte ji dobře řídit.
Internet se stále mění a proto se mění i digitální marketing. V loňském roce změnil své hlavní algoritmy Facebook i Google, uživatelé Twitteru začali dostávat reklamní sdělení, vzrostla role richmedia formátů, streamingu a internetového videa vůbec, smartphony se staly běžným přístrojem používaným širokou populací... Co z toho vyplývá pro digitální marketing v roce 2014?