MARKETING MONDAY
Pořádáme odborné akce od školení až po velké celodenní konference. Online i offline. Podívejte se na ně.
Pořádáme odborné akce od školení až po velké celodenní konference. Online i offline. Podívejte se na ně.
Zveme vás na poslední MARKETING MONDAY v letošním roce. Čeká nás inspirativní předvánoční setkání s lidmi, jejichž tvorbu znáte, ale je samotné zatím ne. Nebude chybět vánoční cukroví, svařák, tombola a možná přijde i kouzelník!
Obrázek řekne víc než tisíc slov. Kolik slov řekne, když se navíc ještě pohybuje a mluví? Video v marketingu sice není novinka, ale hodně věcí se mění díky novým technologiím i novým kreativním nápadům.
Jak skutečně naplno využít návštěvnost webu získanou z míst, za které nemusíte platit, proč je tak efektivní a jak navíc lze využít jejich společnou sílu?
Mailing je potřeba nejen dobře napsat, ale také správně odeslat - v pravý čas a těm správným adresátům. O své zkušenosti se s vámi podělí ti, kdo mají s mailingem rozsáhlé zkušenosti.
Když se koná nějaká konference o reklamě, potkáme se na ní zpravidla s těmi, které živí - tedy s odborníky z reklamních a mediálních agentur. Jejich pohled je jistě důležitý. Ale co to jednou zkusit jinak a zeptat se naopak těch, kteří za reklamu platí? Přesně to jsme se rozhodli udělat.
„Žurnalistiku udržují v chodu lůzři bez pořádného vzdělání, outsideři, diletanti, frustrovaní právníci, nestydatí alkoholici a - ano - kreativní psychopati.“ (Jack Shafer). Předpokladem k žurnalistické práci skutečně bývá neklid, neschopnost soustředit se dlouhodobě na jednu věc, až chorobná zvědavost, grafomanie a egocentrismus. Mírněji řečeno, novináři mívají nejrůznější vzdělání a předchozí profesní zkušenosti. Jak s takovými lidmi vycházet v dobrém a získat je na svou stranu? To se dozvíte na listopadovém MARKETING MONDAY.
Nechtějte od naší Lídy, aby generovala leady… na to se musí jinak a důkladněji. Naše setkání vám ukáže, jak v dnešní době správně jít na generování leadů, jak jeho techniky propojit s ostatními aktivitami vaší firmy a jak to dělají ti zkušení.
Bez testování na uživatelích jsou marketingové aktivity střelbou naslepo. Formulář na webu se zdá být srozumitelný - vám. Reklamní billboard se líbí - vám. Co si ale myslí uživatelé a potenciální zákazníci? Vědět to dopředu nemůžete, otestovat to můžete. A měli byste, jinak riskujete.
Kapacita setkání je naplněna.
Smyslem velké části internetového obsahu je prodat zboží či službu. A velká část této velké části nefunguje. Jak se tedy mají psát dobré texty pro web? Kde se bere tolik samozvaných „zkušených copywriterů“? Jak poznat dobrého? Kolik co stojí? Jak s copywriterem spolupracovat, co děláte vy a co on?
REGISTRACE UZAVŘENA Z DŮVODU NAPLNĚNÍ KAPACITY SÁLŮ
Všichni žijeme s reklamou – jako příslušníci cílové skupiny, ale také občas jako její zadavatelé, poskytovatelé obsahu, který je pak nosičem reklamy – anebo i jako spolutvůrci v některé části řetězce, který reklamu vyrábí. Rozumíme ale všem jejím aspektům, nebo žijeme v nepřesných a zastaralých představách?
Setkání je určeno všem, kdo se zabývají tvorbou a optimalizací webu a přitom nejsou profesionály právě v oblasti webové analytiky. Poskytne lepší orientaci v tomto důležitém tématu a možnost setkat se špičkovými českými odborníky.
KAPACITA NAPLNĚNA
Weby českých zpravodajských médií procházejí v letošním roce zásadní proměnou, ať jde o ekonomický iHNed nebo o bulvární Super. Do hry vstupují i tablety a speciální vydání pro ně, kde je aktivní
například Respekt nebo Lidové noviny.
Před pěti lety si české televize uvědomily, že původní televizní seriál je nejspolehlivější způsob, jak přilepit diváky k obrazovkám – a vyždímat reklamní rozpočty inzerentů do poslední kapky. Jenže časy se mění.
Čtečky elektronických knih dorazily koncem roku 2010 ve velkém i do Česka. Ani zdejší nakladatelé už nemůžou před nástupem digitálního čtení zavírat oči.
Udrží si vyhledávače výsadní postavení, nebo se hlavní vstupní branou k internetovému obsahu stanou spíš sociální sítě?