MARKETING MONDAY
Pořádáme odborné akce od školení až po velké celodenní konference. Online i offline. Podívejte se na ně.
Pořádáme odborné akce od školení až po velké celodenní konference. Online i offline. Podívejte se na ně.
Na sérii setkání MARKETING MONDAY navazuje rozšířenější MARKETING MEETING.
Přemýšlíte nad omlazením své značky? Potřebujete svému byznysu vdechnout nový život? Na dalším dílu MARKETING MONDAY se zaměříme na rebranding.
Podzimní sezónu s MARKETING MONDAY zahájíme dílem zaměřeným na video marketing. Jaké jsou jeho výhody? A v čem pomůže vašemu byznysu? Odpověď nabídnou hned čtyři řečníci.
Třetí díl pravidelných večerů MARKETING MONDAY se tentokrát zaměří na téma Management of online reputation. Staráte se o svou online reputaci?
Relevantní a kvalitní obsah toho umí pro váš byznys udělat hodně. Pomůže přilákat pozornost, vygeneruje potenciální zákazníky rozšíří stávající zákaznickou základnu. Zvýší povědomí o značce a přidá důvěryhodnost. A ano, dokáže i zvýšit objem prodeje. Na dubnovém dílu MARKETING MONDAY probereme vše okolo obsahu. A budeme si povídat i o nejvyšší metě content marketingu, a to o tom, když se z firemního videa stane virál.
Letošní první díl MARKETING MONDAY odstartujeme s tématem Efektivní marketingové kanály. O marketingových kanálech bylo napsáno mnoho. My se ale podíváme na ty nejaktuálnější a zejména pak na to, jak je efektivně využít v roce 2019. S námi za konkurencí nezaostanete.
Základní pojmy, které dnes ovládá kdejaký markeťák. My se ale podíváme opravdu hluboko pod povrch této sociální sítě, která, pokud víte, jak na to, vystřelí váš byznys do závratných výšin. Vše, co jste chtěli vědět o Instagramu a báli jste se zeptat, s královnou Instagramu Aki Votrubovou.
Otto Bohuš v hlavní roli, tentokrát na téma Jak se z textu stane copy. Víme to totiž všichni. Content marketing je jako ideální partner. Když promluví, cítíte, že si rozumíte. Že máte spoustu společného. Rozesměje vás, musíte na něj pořád myslet a hned o něm musíte všem říct. Koupíte si produkt a víte, že tady to bude klapat. Je ale takový i váš content marketing?
V září se podíváme na zub důležitosti video obsahu pro komunikaci značky.
MARKETING MONDAY se tentokrát podívá pod povrch fenoménu současné doby. Pomůžeme vám, abyste se i vy mohli poučit z chyb jiných a sami se nenechali nachytat.
Opravdu víte, co vaši zákazníci chtějí? Jste si jistí? A pokud ano, umíte se jim přizpůsobit nebo se je pouze snažíte silou přesvědčit, že jste ta nejlepší volba? Možná dokážete mnohem víc, než si myslíte.
Současný obchod i marketing již nevystačí se dny v roce, které se objevují v kalendáři takříkajíc přirozeně, ať jsou to Vánoce či Velikonoce. Vznikají uměle vytvořené eventy, které jak se ukázalo, dokáží stejným způsobem zatřást s nákupními zvyky lidí. A právě o takových akcích bude náš další, letošní poslední MARKETING MONDAY. A na závěr si společně připijeme…
Využití umělé inteligence je horkým tématem. Schopnost napodobovat lidské myšlení nebo rozhodování může výrazně zlepšit relevanci reklamy pro konkrétního uživatele a také spotřebitelskou zkušenost na cestě k nákupu. V říjnu na dalším MARKETING MONDAY nahlédneme do (blízké) budoucnosti.
Jak zapojit influencery i do vašeho komunikačního arzenálu a jaká úskalí a výhody to přináší si přijďte poslechnout na červnové MARKETING MONDAY.
B2B komunikace hraje v podnikání celé řady společností nezastupitelnou roli. I ona se ale mění v závislosti na rozvoji komunikačních technologií a především na měnících se komunikačních zvyklostech.
Marketingoví odborníci představí na únorovém MARKETING MONDAY své případové studie na téma, jak mluvit se zákazníky na sociálních sítích i v jiném prostředí, jak je zapojit do svých plánů, ještě než se s nimi jde na světlo, i jak reagovat na případnou kritiku.